Usługi AK Clinic

Kroplówki witaminowe AK Clinic Warszawa

Kroplówki witaminowe

Kroplówki witaminowe w AK Clinic to forma podawania witamin, która jest całkowicie bezpieczna i stopniowo zyskuje na popularności. Podanie wlewu witaminowego bezpośrednio do żyły powoduje, że substancje w ekspresowym tempie znajdują się w krwioobiegu co zapewnia ich dużą przyswajalność.

Badania laboratoryjne

Wykonywane przez AK Clinic badania krwi i moczu, to szeroki wachlarz diagnostyczny. Dzięki pomocy naszych specjalistów, możesz otrzymać dokładną a analizę wyników zarówno w kontekście jednostki chorobowej, doboru diety, suplementacji, kroplówek witaminowych czy terapii hormonalnej.

Badnia laboratoryjne AK Clinic Warszawa
Testy diagnostyczne AK Clinic Warszawa

Testy diagnostyczne

Centrum zdrowia AK Clinic oferuje szybkie testy diagnostyczne, które umożliwiają diagnostykę nad pacjentem. Dzięki testom diagnostycznym można uniknąć oczekiwania na wyniki z laboratorium i po konsultacji z naszymi specjalistami – od razu wdrożyć odpowiednią terapię.

Usługi pielęgniarskie

AK Clinic Białołęka świadczy pełen zakres usług pielęgniarskich w domu pacjenta oraz zapewnia obsługę medyczną w zakładach pracy i przedszkolach. Działamy na terenie Warszawy i okolic- pielęgniarka przyjedzie pod wskazany adres na terenie stolicy w najbardziej dogodnym dla Pacjenta terminie.

Punkt pobrań dla dzieci

Badania dla dzieci wykonywane w AK Clinic Białołęka to grupa testów laboratoryjnych ukierunkowanych na rozpoznawanie chorób, które mogą dotykać już najmłodszych pacjentów.

Tlenoterapia

Terapia z wykorzystaniem komory hiperbarycznej w AK Clinik Białołeka  to nieinwazyjna i bezbolesna metoda leczenia mająca na celu polepszenie stanu zdrowia fizycznego i psychicznego, szybszą regenerację, poprawę wyglądu, profilaktykę zdrowotną, a także umożliwienie szybszego powrotu do aktywności po urazach czy operacjach.

Szczepienia przeciwko COVID-19 i grypie

Centrum zdrowia AK Clinic w Białołęce (Warszawa) zostało zakwalifikowane do Narodowego Programu Szczepień przeciwko wirusowi SARS-CoV-2 oraz przeciwko grypie.

Szczepienia dla firm

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom w AK Clinic wykonujemy również szczepienia wyjazdowe na terenie siedziby klienta. Jest to szczególnie wygodna forma dla pracodawców, którzy w szybki i wygodny sposób chcą zaszczepić swoich pracowników.

Mezoterapia igłowa

Podczas mezoterapii igłowej w AK Clinic, preparaty są wstrzykiwane w małych dawkach bezpośrednio w skórę, co ma na celu pobudzenie procesów regeneracyjnych i pobudzenie produkcji kolagenu i elastyny.

Stymulatory tkankowe

Stymulatory tkankowe to preparaty, które stymulują procesy regeneracyjne w tkankach, przyspieszają gojenie się ran i poprawiają kondycję skóry.

Masaż Kobido

Masaż Kobido wykonywany przez doświadczonych specjalistów w AK Clinic Białołęka ma na celu stymulowanie mikrokrążenia i produkcji kolagenu oraz elastyny w skórze, co może pomóc w poprawie jej elastyczności i jędrności oraz w redukcji zmarszczek.