Punkt pobrań dla dzieci

Badania laboratoryjne dla dzieci Białołęka

Badania dla dzieci wykonywane w AK Clinic Białołęka to grupa testów laboratoryjnych ukierunkowanych na rozpoznawanie chorób, które mogą dotykać już najmłodszych pacjentów. U dzieci często manifestują się one poprzez zahamowanie wzrostu, niewłaściwy rozwój, który jest opóźniony w stosunku do ogółu populacji w danym wieku. W zależności od wieku dziecka zebranie wywiadu na temat jego dolegliwości chorobowych może być trudne lub niemożliwe, stąd też nasz personel medyczny bardzo często musi bazować tylko na wynikach badań laboratoryjnych, skąd też ich nieoceniona przydatność w procesie planowania odpowiedniego leczenia.

Punkt pobrań przyjazny dzieciom w Warszawie

Pobranie krwi dziecku i wykonanie niezbędnych badań laboratoryjnych w AK Clinic jest niezwykle proste. Nasz personel medyczny jest wykwalifikowany i doskonale wie w jaki sposób komunikować się z małym Pacjentem. Choroby u dzieci mogą mieć różne objawy, szczególnie że wiele dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym często potrafi ignorować objawy, które bardzo szybko wywołałyby obawy u osoby dorosłej.
W AK Clinic Białołęka dbamy o bezpieczeństwo Twojego dziecka.
Nasza wykwalifikowana kadra dokłada wszelkich starań, aby wizyta przebiegała bez stresu i obaw.
Badanie wykonywanie jest w celu stwierdzenia obecności stanu zapalnego i monitorowania odpowiedzi na leczenie
Test wykrywający grypę u dzieci
Test na grypę umożliwia szybkie oraz skuteczne wykonanie diagnozy choroby w miejscu kontaktu z małym Pacjentem.
Test jest pomocny w diagnostyce infekcji odpowiedzialnych za większość infekcji górnych dróg oddechowych.
Szybki test wykrywający andenowirusa i RSV umożliwia rozpoznanie przyczyny zakażenia i wdrożenie właściwego leczenia.
Test antygenowy dla dzieci
Testy antygenowe wykrywają cząstki białkowe (antygeny) wirusa SARS-CoV-2 w materiale z wymazu.
Test na PRC dla dzieci
Badanie polega na izolacji materiału genetycznego z próbki, który następnie jest powielany i poddawany analizie.

Masz pytania dotyczące oferowanych przez naszą klinikę usług? Zapraszamy do kontaktu - nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania. .