Porady AK Clinic

Skuteczne sposoby na zwalczanie cellulitu i tkanki tłuszczowej w Warszawie
Cellulit i nadmiar tkanki tłuszczowej to problemy, z którymi boryka się wiele osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Szczególnie trudne jest ich zwalczanie, gdyż wymaga to odpowiedniej diety i aktywności fizycznej. Wiele osób mimo ciężkiej pracy nad sobą, nie zauważa zadowalających efektów.
 Punkt pobrań krwi dla dzieci w Warszawie – jak przygotować się do badania?
Badania dla dzieci z krwi służą do diagnozowania chorób, jakie mogą wystąpić już u najmłodszych pacjentów. U dzieci objawy chorób często objawiają się zahamowaniem wzrostu lub opóźnieniem w rozwoju w stosunku do ogółu populacji w danym wieku.
Dieta i odchudzanie – jakie badania wykonać przed przejściem na dietę?
Chcesz zrzucić zbędne kilogramy i planujesz przejść na dietę? Jednak czy wiesz dlaczego większość diet kończy się niepowodzeniem i efektem „jojo”? Zwykle decyzję o odchudzaniu i przejściu na dietę podejmujemy spontanicznie i nie konsultujemy jej z lekarzem specjalistą. Wiąże się to również z niewykonaniem podstawowych badań diagnostycznych i sprawdzeniu podstawowych parametrów.
 Najlepszy sposób na kaca – kroplówki witaminowe regeneracyjne
Czujesz, że podczas wczorajszej imprezy wypiłeś/aś za dużo alkoholu? Brakuje Ci energii? Przyczyną kaca jest brak płynów oraz brak elektrolitów i witamin z grupy B. Pierwszymi objawami odwodnienia mogą być suchość w ustach, skurcze mięśni, skąpomocz, zawroty głowy, zaburzenia widzenia, chroniczne zmęczenie, brak sił witalnych. Wszystkim tym problemom może zapobiec regeneracyjna kroplówka witaminowa dostępna w AK Clinic Białołęka w Warszawie.
 Podstawowe badania krwi w diagnostyce chorób tarczycy - co warto wiedzieć?
Choroby tarczycy to powszechnie występujące schorzenia, które mogą wpłynąć na jakość życia i samopoczucie pacjenta. Zdiagnozowanie choroby tarczycy wymaga zazwyczaj przeprowadzenia badań laboratoryjnych krwi, które pozwalają na ocenę funkcjonowania tarczycy i produkcji hormonów tarczycy. Jednak dla wielu osób zwykłe odczytanie wyniku badania krwi może być trudne, a interpretacja wartości hormonalnych stanowić wyzwanie.
Mezoterapia igłowa a wady skóry - jak może nam pomóc?
Wielu z nas zmaga się z różnymi problemami skórnymi, takimi jak trądzik, przebarwienia, blizny czy cellulit, które mogą negatywnie wpłynąć na nasze samopoczucie i pewność siebie. Mezoterapia igłowa jest jednym z zabiegów, które mogą pomóc nam w walce z tymi niedoskonałościami.

Masz pytania?

Skontaktuj się z centrum medycznym AK Clinic w Białołeka - Warszawa.